مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-23پزشكي

بستری 200 بیمار جدید کرونایی در گیلان/ میزان رعایت پروتکل ها؛ کمتر از 50 درصد!


معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن 200 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: اگر بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام مسافرت ها به گیلان ادامه پیدا کند، - بستری 200 بیمار جدید کرونایی در گیلان/ میزان رعایت پروتکل ها؛ کمتر از 50 درصد! ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن 200 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: اگر بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام مسافرت ها به گیلان ادامه پیدا کند، به زودی تعداد بیماران بستری به بیش از 1000 نفر خواهد رسید.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 777 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد 200 بیمار جدید و حدود 110 بیمار بدحال هستند.

وی بیشترین افزایش بیماران کرونایی را مربوط به شهرهای رشت، لاهیجان، آستارا، انزلی، تالش و صومعه سرا دانست و افزود: اگر بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام مسافرت ها به گیلان ادامه پیدا کند، به زودی تعداد بیماران بستری به بیش از 1000 نفر خواهد رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مهمترین تهدید برای ما تعداد زیاد مسافرت هایی است که از جنوب و مرکز کشور به استان انجام می شود، عنوان کرد: مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 200 بیمار جدید کرونایی در گیلان/ میزان رعایت پروتکل ها؛ کمتر از 50 درصد!

بستری 200 بیمار جدید کرونایی در گیلان/ میزان رعایت پروتکل ها؛ کمتر از 50 درصد!